Valós idejű távfelügyelet

Tegye sokkal egyszerűbbé és hatékonyabbá az IT üzemeltetést professzionális felügyeleti rendszer bevezetésével!

Szeretné növelni üzleti hatékonyságát a rutinfeladatok automatizálásával?

Szeretne mindig aktuális pillanatképet kapni informatikai eszközeinek működéséről, kihasználtságáról?

Jó lenne, ha a szoftver- és hardverhibák még az előtt ki lennének javítva, mielőtt fennakadást okoznának?

Szeretné előre, pontosan megtervezni a szükséges bővítéseket?

Egy professzionális felügyeleti rendszer birtokában növelheti IT hatékonyságát és a felhasználók elégedettségét:

  • A rutinfeladatok automatizálásával jelentősen növelheti az üzemeltetés hatékonyságát, és értékes időt szabadíthat fel a vállalat stratégiai céljainak támogatására
  • A rendszerek állandó felügyeletével mindig aktuális pillanatkép állhat a rendelkezésére informatikai eszközeinek működéséről, kihasználtságáról
  • A szoftver- és hardverhibákról azonnal értesítést kap, és a szakemberei még azelőtt megkezdhetnék a javítást, mielőtt a hiba fennakadást okozna a munkában
  • Már a konkrét hibák kialakulása előtt észlelheti a később esetleg szolgáltatás-kieséshez vezető problémákat
  • A felügyeleti rendszer beépített eszközeinek segítségével könnyűszerrel előállíthat bármilyen, a rendszerek működésével kapcsolatos riportot, kimutatást, grafikont.
  • A szerverek terhelésének trendszerű változásait figyelemmel kísérve előre tervezheti a szükséges bővítéseket
  • A különböző üzleti egységek által felhasznált erőforrások mérhetővé és kontrollálhatóvá válnak

Amennyiben érdekli, vállalata hogyan profitálhatna a legtöbbet egy ilyen rendszerből, forduljon hozzánk!

  • A valós idejű távfelügyelet egyik hazai specialistájaként a Futurion Kft. szívesen segít Önnek:
  • a bevezetés lehetőségek felmérésében,
  •  a várható idő- és költségmegtakarítás, illetve hatékonyságnövekedés felmérésében,
  •  a megfelelő termék kiválasztásában,
  •  a bevezetés megtervezésében és lebonyolításában

Mit ajánlunk?

A piacon jelenleg kapható komplex (szerverekre, kliensekre, és hálózati eszközökre is kiterjedő)felügyeleti rendszerek közül mi a Microsoft System Center megoldását ajánljuk.

A System Center 2012 teljes körű támogatást nyújt valamennyi IT üzemeltetési feladat elvégzéséhez, például:

  • Szerverek, tárolóeszközök, hálózati eszközök, PC-k és mobil eszközök felügyelete
  • Fizikai és virtuális gépek, privát, publikus és hibrid felhők menedzselése
  • Heterogén környezetek (pl. VMware és Hyper-V) menedzselése közös platformon
  • Alkalmazások központi telepítése, frissítése, eltávolítása
  • Rendszer- és adatmentések központi menedzselése
  • Incidensek nyomon követése
  • Rendelkezésre állási és szolgáltatási szintek mérése, riportolása
  • Valós idejű és historikus riportok, elemzések, vezetői dashboardok létrehozása

Microsoft System Center 2012 komponensei

microsoft_system_center

Virtual MAchine Manager (SCVMM)

  • Privát felhő kialakítása és menedzselése
  • Virtuális gépek teljes életciklusának központi menedzselése
  • Virtuális gépek önkiszolgáló jellegű létrehozása és adminisztrálása
  • Szervererőforrás-menedzsment és dinamikus erőforrás-optimalizálás
  • Az erőforrás-felhasználás mérése, kontrollálása

Configuration Manager (SCCM)

  • Alkalmazások központi telepítése, frissítése, eltávolítása
  • Felhasználói szoftverkörnyezet automatikus ellenőrzése és javítása
  • Alkalmazás-igénylések és jóváhagyások kezelésének támogatása
  • Önkiszolgáló jellegű alkalmazás-igénylés PC-re és mobileszközökre
  • Szoftver- és hardverleltár elkészítése, folyamatos karbantartása
  • A végpontok vírusvédelmének biztosítása

Operations Manager (SCOM)

  • Hardverek, szoftverek, alkalmazások és szolgáltatások valós idejű felügyelete
  • Kiszolgálók, munkaállomások, és mobil eszközök felügyelete
  • Az üzemeltetett rendszerek működésének és teljesítményének monitorozása
  • Publikus felhőben futó alkalmazások felügyelete
  • Riasztások, illetve incidensek generálása és kezelése
  • Rendelkezésre állás (SLA) mérése
  • Valós idejű és historikus riportok, elemzések, vezetői dashboardok létrehozása

Data Protection Manager (SCDPM)

  • Hagyományos és virtualizált környezetek teljes mentése és visszaállítása
  • Alkalmazások és adatok mentése és visszaállítása, akár rekordonként is
  • Mentési feladatok automatizálása

Service Manager (SCSM)

  • Incidensek (hibajegyek) létrehozása, és azok kezelésének nyomon követése
  • Változások kezelésének támogatása (Change Management)
  • Szolgáltatás-igénylések és jóváhagyások kezelésének támogatása
  • Önkiszolgáló jellegű szolgáltatás-igénylés webes űrlapokon keresztül
  • Szolgáltatási szintek (SLA) mérése
Back to Top
Enter your Infotext or Widgets here...